קרינה מארונות חשמל

בדיקת קרינה מארונות חשמל

אנחנו חיים בעידן מודרני, מוקפים מכשירי חשמל רבים אשר תלותנו בהם מוחלטת. רבים מאתנו מתגוררים סמוך לארונות חשמל הפולטים קרינה אלקטרומגנטית לכבלי חשמל ולשנאים. נזקי חשיפה ממושכת לרמות קרינה גבוהות מחייבת נקיטת אמצעי זהירות ובעיקר ידיעה של רמת הקרינה. בדיקה מקצועית,אמינה ומהימנה, שנותנת ללקוח נתונים עדכניים ומפורטים מאפשרת לתכנן את הפעולות הנדרשות לצמצום החשיפה ובתוך כך להפחתת הסיכון לנזקים שהיא עלולה לגרום. עם קבלת תוצאות הבדיקה יקבל הלקוח עצות והמלצות לטיפול על פי הנתונים.

ארונות חשמל בכל מקום

ארונות חשמל נמצאים בכל מקום- בבתים פרטיים, במשרדים, בבניינים משותפים, במוסדות ציבור, בחנויות, בעסקים, במוסדות ציבור, במפעלי תעשייה ועוד. שורה ארוכה של מחקרים מעלה ממצאים חד משמעיים על אודות נזקי החשיפה הממושכת לקרינה אלקטרומגנטית המגבירה את הסיכון ללקות בנזקים בריאותיים בכלל ובמחלת הסרטן בפרט. מגודל האיום והסכנה נובעים ההכרח והדחיפות בביצוע בדיקת של רמת קרינה בארונות חשמל. מיגון קרינה מארונות חשמל לסביבה הוא פעולה שאינה סובלת דיחוי.

 

[elementor-template id="1324"]

 

הסיכון הבריאותי בקרבה לארונות חשמל

ריבוי המכשירים החשמליים והתלות המוחלטת בהם של צרכנים מגדילה את ארונות החשמל הנמצאים באזורי מגורים ומגבירה את הסכנה לפליטת קרינה בעצמות גבוהות המהוות סיכון למבוגרים ולילדים כאחד. נחיצותה של

קרינה מארון חשמל

בדיקה מקצועית על ידי חברה שמצוידת במכשור ייעודי מתקדם ומשוכלל, המכויל מדי שנה על מנת לוודא את אמינותו ואת דיוקו – חברת א.מ.נ – ממפה את עצמת הקרינה ולבד ממתן תמונת מצב מדויקת מציעה פתרונות מיגון קרינה מארונות חשמל שהם איכותיים ובטיחותיים לצמצום החשיפה.

אחד היתרונות החשובים בשכירת שירותיה של החברה הוא באפשרות להימצא תחת מעקב רב שנתי ולאמוד את השינויים

החלים ברמת החשיפה ואת השיפור בעקבות יישום ההמלצות לצמצום החשיפה על ידי התקנת פתרונות קרינה מארונות חשמל.

רק חברה שמצוידת בתווי תקן איכות ובטיחות מחמירים ומחייבים ובכל האישורים וההסמכות לביצוע בדיקות יכולה להתקבל כחברה שמבצעת בדיקת קרינה מארון חשמל באופן מקצועי ומוסמך.

 

מה מקור הסכנה בארונות החשמל?

אנשים רבים שנשאלים מה הסכנה העיקרית הטמונה בארונות חשמל משיבים כי סכנת ההתחשמלות היא הסכנה העיקרית, בעוד הסכנה של קרינה מארון חשמ היא הסכנה העיקרית. ככל שעצמת הזרם גבוהה יותר, כך, בהתאמה, גדלה גם עצמת השדה המגנטי. במקומות רבים ארון החשמל נמצא סמוך לחדרי מגורים, משרדים, גני ילדים ועוד. לחשיפה ממושכת לקרינה יש השפעות ותסמונות שונות: כאבי ראש, מיגרנות וככל שהרמה של קרינה אלקטרומגנטית מארונות חשמל היא גבוהה יותר- לסרטן. בדיקה מקצועית תקבע האם רמת הקרינה היא בטווח התקין או שהיא חורגת ממנו.

אסור לקחת סיכון כשמדובר בסכנה

בדיקת רמת הקרינה חיונית ו- כאמור- אינה סובלת דיחוי. על מנת לוודא כי אתם עושים את כל הנדרש על מנת להבטיח לעצמכם ולבני ביתכם איכות חיים בכל המובנים, חשוב ביותר שתבצעו בדיקת קרינה מארון חשמל. בדיקה כזאת עשויה להתברר בחשובה ואת קריטית, אם וכאשר מתברר כי ארון החשמל פולט קרינה ברמה מסוכנת.

דווקא בשל היות סוג הסכנה הפוטנציאלית הגלומה בארונות חשמל בשל היתכנות פליטת רמה גבוהה של קרינה מארון חשמל- סכנה סמויה מן העין- אסור להקל בה ראש ואסור לדחות את הבדיקה שתיתן תמונה מדויקת ואמינה על שיעורה.

חברה מקצועית ומנוסה, המאומנת ומיומנת בביצוע מגוון בדיקות בנושא קרינה, לרבות, כמובן, ארונות חשמל מעמידה לרשות לקוחותיה את כל משאבי הידע הצבורים בה, את שיות הבדיקה האפקטיביות ביותר ואת הציוד החדש והמשוכלל המהווה ערובה לתוקף המוחלט של תוצאות הבדיקה. לקוחות רבים שביצעו את הבדיקה עשויים להעיד על חיוניותה.