סוגי קרינה אלקטרומגנטית

קרינה אלקטרומגנטית היא אחת מהתופעות המסוכנות בתעשייה המודרנית. היא יכולה לשנות את הרכב התאים הפנים גופי ובכך לגרום לסרטן עבור מי שנחשף אליה. קרינה עלולה לנבוע ממגוון גורמים – החל ממכשירים ביתיים ועד קווי מתח גבוה ואנטנות סלולריות. מומלץ לבצע בדיקות קרינה בין אם עברתם לגור בבית חדש, עם מכשירים חשמליים חדשים, ובין אם באזור חדש בו יש חשד שמשהו לא כשורה ואתם מבקשים לבדוק זאתלידיעה,  ב2001 הופשרו קרקעות לאין ערוך, וקמפיין משרד השיכון דאז התרכז בישוב צורן שליד נתניה. אזרחים לא הבינו כיצד ניתן לגור במרכז הארץ במחירים זולים ונגישים לכל, ואז נחשף שהיישוב היה אמור לשמש כמארח אנטנות סלולריות לכל האזור. הדבר נחשף אך ורק הודות לבדיקות קרינה אלקטרומגנטית שנעשו לאחר שהתושבים החלו לחשוד, ובכך נחסכה עוגמת נפש רבה שהייתה חושפת את תושבי האזור לקרינה בלתי מייננת.

[elementor-template id=”1324″]

קרינה ממכשירים חשמליים

 

למעשהמדובר בקרינה ממיקרוגל ומהטלפון הסלולרי בלבד, משום שיתר המכשירים או לא מפרישים כלל קרינה, או מפרישים קרינה בהיקף זניח שאין חובה להעלותו על הכתב (למשל רשת אלחוטית ביתית). ככלל, מיקרוגל, בניגוד למיתוסים, נחשב למכשיר בטוח יחסית וגם אם אתם נאלצים לבשל או לעבד מזון בסמוך אליו לא נפלטת פיזית קרינה אלקטרומגנטית מהמכשיר מהטעם הפשוט שמנהל המזון והתרופות האמריקאי לא אישר מעולם לייצר מכשיר סגור שמדליף קרינה החוצה. מסקנה: אם נשברה לכם הדלת במיקרוגל, קנו מכשיר חדש, ואל תשתמשו בו. באשר לטלפון הסלולרי, ההמלצות של משרד הגנת הסביבה הן להיחשף ל8 מיקרווואט לסמר במקסימום, ולעובדים השוהים באזור עם קרינה סלולרית עד 40 מיקרווואט לסמר לכל היותר. כמו כן, מומלץ להקפיד לשוחח בנייד עם אוזניות ולא להשתמש בו לשיחה כאשר הוא מחובר למטען.

קרינה אלקטרומגנטית מלוחות חשמל

 

בשונה ממה שסבור כלל הציבור, אותם לוחות חשמל מרובי פקקים ומפסקים אינם מסוכנים בשל היותם מחשמלים, כמו שהם מסוכנים בשל היותם פולטי קרינה אלקטרומגנטית. בבית חדש, בו הותקן לוח חדש הסיכוי לכך זניח יותר מאשר בבתים ישנים בהם הלוח פועל זמן רב, ובכך מקרה, מומלץ לעמוד בקשר עם חברה הבודקת קרינה אלקטרומגנטית בלוחות חשמל וממליצה לכם לבצע שיפורים בו, אותם יש להעביר במהרה לחשמלאים מוסמכים.

קרינה אלקטרומגנטית ממתח גבוה

 

אחד הנושאים הכואבים שנכתוב במאמר זה, משום שמחקרים שנעשו בנושא הוכיחו כי יש קשר בין הקרינה שלהם לסרטן הדם, ממש כפי שמחקר מקומי ישראלי הוכיח פעם שיש קשר בין מגורים בקרית חיים או צפון חיפה בסמוך לבתי הזיקוק לבין גודל הגולגולת של המתגורר במקומות אלה. במחקר שנעשה על ילדים, הוכח כי בית שנמצא בסמוך לעמודי מתח גבוה חושף את הילדים המתגוררים בו לסרטן דם בהפרש ניכר מילדים שמתגוררים רחוק מהעמודים. בכל מקרה,אם בשכונה שלכם מתעורר חשד לאי סדרים וסכנות בנושא, קראו לחברה המבצעת בדיקות קרינה.

בדיקות קרינה אלקטרומגנטית רגעיות ורציפות מטעם א.מ.נ

 

א.מ.נ הנה חברת מומחים לבדיקת קרינה אלקטרומגנטית. אנו ביצענו פרויקטים של בדיקה הן בבתים פרטיים והן אצל וועדי שכונות שהזמינו אותנו בצל חשד שהתעורר אצלם בנושא הקרינה. אנו בחברה פותחים כל תסריט עבודה בבדיקה רגעית, בה נסרק כל השטח, בגובה של 1 ממהרצפה. לאחר מכן, אנו נמפה מקומות בהם נרשמו אחוזים גבוליים של קרינה, ובהם נבצע בדיקה רציפה לשם ירידה לרזולוציות גדולות והבנה מהם הערכים המדויקים של מדדי קרינה זו. בעקבות הממצאים, יגובשו מספר החלטות שניתן יהיה לבצע להורדת רף הקרינה.

לתיאום בדיקת קרינה אלקטרומגנטית בביתכם או באזור מגוריכם – לחצו כאן!