בדיקת קרינה בבית ובעסק – היום לפני מחר

בדיקת קרינה בבית ובעסק – היום לפני מחר

מגלי הים אתם נשמרים, וכל עוד תבחינו בגלים גבוהים בים סוער, תימנעו מרחצה בו. מה קורה כשישנם "גלים סוערים" של קרינה במקום העבודה או בבית? לצערכם, אין לכם את היכולת לראות אותם בזמן אמת ולהתמגן מהם. ישנם אנשים שרק המילה "קרינה" מספיקה בכדי לעורר בהם בהלה, אך חשוב להרגיע: ניתן לבצע בכל שלב בדיקת קרינה בבית ובעסק שתוכל לאשר או לשלול את ריכוז הקרינה בחלל ומידת המסוכנות שלה.

כידוע, אינכם יכולים לראות את הקרינה, להרגיש אותה או להריח אותה. ולכן, יכול להיות מצב שאתם נחשפים לקרינה בעוצמות גבוהות על בסיס יומי/שעתי – במטבחון במקום העבודה או בחדר השינה הביתי. אנחנו ב"א.מ.נ" מזמינים אתכם להשקיע בדבר החשוב לכם ביותר: בבריאות שלכם.

אנחנו – מביאים איתנו ניסיון מקצועי, ציוד מתקדם וצוות מיומן. אתם – רק צריכים לתאם איתנו ביקור! אנו מתמחים בבדיקות קרינה ובפתרונות מיגון לקהל הפרטי והעסקי. מה חשוב לדעת על בדיקות קרינה?

  • הבדיקה מבוצעת ע"י מודד קרינה מוסמך בלבד!
  • המודדים שלנו מוסמכים מטעם המשרד להגנת הסביבה
  • בדיקת קרינה בבית ובעסק תאשר או תשלול עוצמות קרינה חריגות
  • הבשורה המשמחת: ניתן להתמגן מפני קרינה
  • לא מתמגנים? הקרינה עלולה לפגוע בבריאותכם

בדירה בה אתם גרים, בנכס שאתם רוצים להשקיע בו ובבית העסק – השקיעו בבדיקת קרינה בבית! אנו דבקים בקשר אישי אל מול הלקוחות שלנו, למידה ושיפור ומעל לכל – אמינות.

"זה נכון שהחשיפה לקרינה בלתי נמנעת וכולם חשופים לקרינה?"

אמת. אפשר לומר כי קרינה אלקטרומגנטית חיה איתנו וחולקת איתנו את חללי העבודה וחללי המגורים, היא יוצאת איתנו לקניות ואפילו מלווה אותנו בטיול הרגלי ברחובות העיר. כל אדם נחשף בכל יום לקרינה, אך כל אדם נחשף לעוצמות אחרות של קרינה ולפרק זמן אחר.

"איך אוכל לדעת אם העובדים שלי חשופים לקרינה?"

רק בדיקת קרינה מקצועית תוכלו לאשר או לשלול חשיפה מזיקה לקרינה. עם זאת, כל בעל עסק יכול לבצע הערכה ראשונית האם עובדיו אכן עובדים באזור בעייתי החושף אותם לקרינה. כך לדוגמא, עובדי משרד, עובדים בחנויות ונותני שירות למיניהם שעובדים בסמוך לארון ללוח חשמל. במקרה כזה סביר מאד להניח כי ישנה חשיפה גבוהה (ומסוכנת) לקרינה, כך שכדאי לבצע בדיקת קרינה בעסק ובהמשך לאמץ את המלצות המיגון.

"הבנתי שמומלץ לבצע בדיקת קנייה לפני רכישת בית, זה נכון?"

מומלץ עד מאד. בדיקת קרינה היא מסוג הדברים שכדאי תמיד לעשות לפני חתימת עסקה ולא אחריה. הודות לבדיקה, תוכלו לקבל אינדיקציה באשר לרמות הקרינה בנכס, ולהבין האם הוא בטוח לכם ולמשפחתכם.

אנחנו מתחייבים בפניכם על בדיקות בסטנדרט המחמיר ביותר ועל מערכות מיגון מתקדמות, המבוססות על חומרים איכותיים המאושרים ע"י המשרד לאיכות הסביבה. לפרטים נוספים ותיאום בדיקה, התקשרו כבר עכשיו – 09-7439917