קרינה מעמוד חשמל

רבים מאתנו מתגוררים סמוך לעמודי חשמל שאליהם מחוברים חוטי החשמל. המודעות לנזקי קרינה הנגרמת ממקורות חשמליים שונים ובהם עמודי מתח גבוה, שנאים, ארונות חשמל, עמודי חשמל ועוד מעוררת ומעודדת רבים להזמין בדיקת קרינה על מנת לקבל תמונה מדויקת ומהימנה לגבי שיעורה וגם כדי לדעת איך וכיצד ניתן למגן מפניה. בדיקת קרינה מעמודי חשמל היא אחת הבדיקות החשובות והחיוניות ביותר, ודאי עבור מי שמתגוררים בסמוך לעמוד או לעמודים כאלה ועלולים להיות חשופים לרמה גבוהה של קרינה.

סכנה סמויה

יש גורמי סיכון נראים, מוחשיים, כגון שמש קופחת או תנור בוער. ניתן לראות אותם ולכן קל לזהות את מקור הסכנה הגלומה בהם. הקרינה סמויה, חשאית, אינה נראית ואינה מורגשת. על מנת לאתר את קיומה בכלל ואת עצמתה בפרט נדרשים מקצועיות, מומחיות וניסיון. בדירת קרינה מעמוד חשמל צריכה להיות כלולה ברשימת הדברים שהם בבחינת MUST בכל מה שקשור לביטחון ולבטיחות דיירי הבית או אנשים השוהים, עובדים ומבלים באופן קבוע בקרבת עמודי חשמל.

בדיקה ותוצאותיה

חברת א.מ.נ – אחת החברות המובילות בארץ בתחום בדיקות קרינה לסוגיהן ואמצעי מיגון מפניה מבצעת בדיקת קרינה מעמוד חשמל באופן מקצועי ביותר. הבדיקה מתבצעת בשקיפות מלאה כאשר הלקוח מקבל הסבר מלא ומפורט על משמעות תוצאותיה והמלצות למיגון, ככל שהוא נדרש כפי שעולה מתוצאות הבדיקה.

שנים של ניסיון בבדיקות קרינה, ציוד משוכלל, שימוש בחומרים איכותיים, ייחודיים וייעודיים למיגון, ייעוץ וטיפים להורדת מתח השדה המגנטי ולצמצום החשיפה אליו, כל אלה הם היתרונות והתועלות שמפיקים הלקוחות.

הואיל ומתקני חשמל עלולים להוות מקור סיכון למחלות שונות בכלל ולסרטן בפרט, אסור לקחת סיכון- ודאי אסור להתעלם ולטמון את הראש בחול. כיום אין עוד כל ספק כי קווי חשמל מגבירים את הסיכון לחלות בסרטן. ילדים חשופים פי שניים מאשר מבוגרים!

בין שיא לשפל

על מנת לשלול רמת קרינה גבוהה חשוב לבצע שני סוגי בדיקות: רגעית ורציפה. בבדיקה רגעית מהירה נזרקים מתחמי הבית השונים ומתבצע מיפוי של רמת הקרינה. בדיקה רציפה, לעומתה, מתבצעת בכל המקומות שהבדיקה הרגעית הראתה כי הם מקרים גבוליים שבין התקן לחריגה ממנו. בבדיקה זו מבקשים הבודקים לקבל אומדן של קרינה במקרים הקוטביים- בשפל ובשיא. על פי רמת הקרינה הממוצעת ביממה אח ניתן לקבל אינדיקציה לגבי תקינות הערכים שהתקבלו.

אחריות והמשתמע ממנה

בסביבה רוויית חשמל שבה אנחנו חיים חשוב לבצע את כל הבדיקות החיוניות- הן של עמודי חשמל, ודאי כאשר אנחנו מתגוררים בסמוך להם, הן בארונות חשמל, הן במכשיר המיקרוגל הביתי, בשנאים ובשאר מקורות החשמל. לא פחות חשובה מההחלטה על ביצוע הבדיקה היא בחירה מושכלת של החברה המבצעת. חברה אשר אמנת השירות שלה מבוססת על מצוינות, על התחייבות להפקת לקחים ויישומם, קשר רציף וקבוע עם לקוחותיה תוך עשיית כל מאמץ נדרש והשקעת כל משאב אפשרי על מנת לתת את המענה המיטבי, היא חברה שהופכת את בחירת לקוחותיה בה לטבעית ומועדפת.

מקצועיות, דיוק, אמינות

בשל החשיבות העצומה של הדיוק, רק חברה שיש לה מכשירי בדיקה חדישים ומשוכללים, המכוילים באופן מתמיד ומקצועי, העומדים מדי שנה לבדיקת תקינות ואיכות המתבצעת הן על ידי המשרד לאיכות הסביבה והן על ידי הסוכנות האמריקנית לאיכות הסביבה EPAיכולה לערוב לדיוק התוצאות המתקבלות בבדיקה. אשר על כן – כאשר אתם מזמינים בדיקת קרינה מעמוד חשמל אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי תקבלו תוצאות מדויקות והסבר מפורט על אודותיהם לרבות המלצות יישומיות למיגון.